Avis tekster på dine Negle…

Jeg er på det seneste blevet stor fan af forskellige negle udsmykninger. Egentlig har jeg altid elsket at lege med neglelak og farver og alt det her, men det er som om vi nu har super meget fokus på vores negle og alt er efterhånden tilladt.

Her er lidt billeder af nogle af de negle jeg synes er super cool og som må prøves snarest. Måske her i weekenden hvis der bliver tid.

119204721356482139_eEoBpt5o_b

Men I skal lige se disse som jeg også har fundet. De er lavet med avis tekster. Det er jo så cool og det må være dem jeg skal afprøve næste gang.

1. Først skal man male neglene hvide. Det skulle efter signe fungere bedst. De skal være helt tørre inden du går videre.

2. Lav strimler med tekster fra avispapir du ønsker at ha på neglene.

3. Placer avispapiret på din negl. Dyp en vatrundel i alkohol og pres det over avispapiret på neglen.

4. Jo længere du lader alkoholen sive ind jo tydligere bliver skriften.

5. Skræl forsigtigt pairet af neglen og se hvor fint du nu har fået skrift på dine negle.

6. Afslut med en klar overlak for bedre holdbarhed.

102808803963707874_b62Zk9ly_b

God weekend

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

