Beautyooh – hår og makeup tutorials på dansk!

Skærmbillede 2012-12-17 kl. 22.22.48

Jeg har haft så mange spørgsmål fra andre om, hvordan de kan bruge mine tips til at se godt ud. Nu endelig kan du se præcis, hvordan på vores nye YouTube-kanal Beautyooh. Lanched i går med min gode veninde og arbejde kollega Sara Rostrup – youblush
Her vil du kunne se hår og makeup tutorials på dansk 🙂
Vi er ikke dansk, Sara fra Norge, og du ved, jeg er fra England, så jeg håber du vil give mulighed for et par fejl fra mig for det meste.
Jeg håber du kan lide det og lad mig vide, hvis der er noget du ønsker at se.

Kig med her

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

