Pretty Little Fingers

 

Jeg elsker at dresse mine hænder op.

Ud over min ret permanente udsmykning i form af tatoveringer, så er jeg også vild med fingerringe og ikke mindst neglelak! Hvis jeg ikke var blevet make-up artist, så var jeg altså blevet negleteknikker!

Jeg er ret dårlig til at gå i farver og ret god til at gå i sort. Men hvis der er noget der kan gøre et sort outfit mere festligt og mindre goth, så er det da en farverig neglelak..og læbestift og fingerringe of course. MEN jeg vil faktisk vove at påstå at neglelakken kan gøre det alene.

Men under pæn neglelak skal der selvfølgelig sidde en række pæne negle!

Rule #1 Bid ALDRIG negle! eller neglebånd. Det kan bare ikke redes. Og husk husk husk underlak! Medmindre du faktisk ønsker dig gule negle.

Nu har jeg selv usandsynligt stærke negle, men for dem der ikke har det findes der jo hår- og negle piller eller Silica som de også hedder nogen steder, og så skulle B2 vitaminer også være gode mod neglene. Så de ikke knækker and what not.

Men stærke negle kan også sagtens knække, og jeg passer selvfølgelig på dem, og har derfor altid en neglefil og en håndcreme i tasken… eller det burde jeg i hvert fald have! Der er ikk noget mere irriterende end en flækket negl der hænger fast i alt!

Jeg har selvfølgelig også overvejet at prøve det såkaldte Shellac.

Shellac er en helt ny form for lak, der aldrig er set før. Kombinationen af lak og gel gør produktet helt unikt og langt bedre end andre lakker, der hidtil er set. Produktet er tyndt, men samtidig stærkt nok til at blive påført på samme måde som neglelak. Det er herudover sammensat på en helt unik måde hvilket gør, at lakken har en lang varighed og en utrolig glans. Den ser naturlig ud og giver en stærk beskyttelse af naturneglen.” citat fra Quras hjemmeside.

Det lyder jo ganske forunderligt, men på den anden side.. Det bliver altså på neglene i.. hvad? 2-3 uger? og jeg skifter som regel farve hver 3.-4. dag. Tror jeg ville få stress af ikke at kunne kontrollere det selv, men det er jo bare mig. Det skulle eftersigende være helt fantastisk, så hvis du alligevel altid ender med at vælge den samme farve, så er det jo den perfekte løsning.

Jeg holder mig nu til mit eget lille udvalg.

…Meeen hvis jeg nu skulle have noget lavet så ville det være nailart. Som f.eks Rihanna her, der blandt andet har haft en dollar bill på neglene. Sejt!

 

-Når jeg bliver rig en dag så skal jeg altid  have nailart  hver dag, det er helt sikkert.!

Og jeg elsker elsker elsker ringe! og glimmer! mere af det, på alle led på alle fingre. Jeg kan ikke få nok pynt på de fingre 🙂

Skrevet af Pil Brøndum Gad

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

