Naturlig makeup med en sexede undertone

I sidste uge så vi Christopher optage sin musikvideo i Top Model hvor pigerne spillede store som små roller i videoen.

Hver pige havde hvert deres look. Makeuppen som jeg har brugt på Line er følgende:

På øjnene har jeg brugt Maybelline´s color tatoo creme øjenskygger i farverne Eternal Gold, Permanent Taupe, and And On Bronze. Jeg gik efter et look der var naturligt, men alligevel forførrende og sexede til den rolle hun skulle spille.

På kinderne har jeg brug M.A.C. creme color base i farven HUSH som har en svag hudtone/pink undertone i sig. Den gengiver en flot naturlig glød på huden.

På læberne har jeg brugt en læbeblyant fra Bobbi Brown i farven Coco. Det er en naturlig læbetone med et svagt hint af “kødpølse” som er super flot på læberne….trods det specielle udtryk. 🙂

Ovenpå har jeg brugt Nars Lip Lacquer creme læbestift i farven Chelsea Girls og M.A.C.´s læbestift i farven creme de nude, som er en af mine absolut favorites.

På brynene har jeg kun lagt et svagt lag af en klar gele fra Maybelline til at give hold til hendes allerede fantastiske bryn.

Looket på videoen kom til at se således ud

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

