Sexy flet

Jeg faldt over dette billede og synes hendes hår er super fantastisk. Jeg tænkte jeg lige ville dele med jer alle hvordan jeg selv vil gøre hvis jeg skal lave dette look når jeg skal ud næste gang.

Først skal vi have noget struktur i håret, så det har den her lidt rodet stil. Føn noget i håret som kan give det en ru overflade. Jeg bruger GHD´s heat protectionspray med deres Root lift spray i bunden eller Oribe´s Maximista.

Nu ville jeg så vælge lidt totter her og der og spray min ønskede farve i og lade det tørre i totten. Hold noget avis papir som baggrund mens du sprayer, så det resterende hår ikke bliver farvet. Når det er tørt kan man forsigtig fingerbørste totten, så det giver et svagere look og bliver mindre intenst i farven. Jeg er vild med pastel farver for tiden, så en aquaturkis eller noget babypink ville være fint. De varierer i pris alt afhængig af mærke. Men de ligger fra 25 kr og op til 80 kr og kan bla. købes i Teaterhjørnet i Kbh.

Slut af med at krølle nogle totter i håret, så det får lidt liv og figur. Ghd´s styler er fantastisk til dette.

For at opnå det tilfældig men super sexede look, så flet enderne mens der stadig er totter som hænger løst og ikke passer helt ind. Voila !

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

