Glowing Appeal

En af de nyere kollektioner som M.A.C. lige er kommet med er deres Glowing Appeal. Det er en serie med mange af deres basis produkter, men da de er fantastiske, synes jeg det er værd lige at huske på dem.

Jeg bruger selv deres highligher “Husk” som er med i denne kollektion næsten hverdag og med 100% garanti altid deres prep & prime under min foundation hver dag.

I kollektionen findes en mineralize skinfinish som er en slags solskins / Bronzer, som jeg allerede har brugt flere gange siden i fredags hvor den blev en del af mit liv.

Så er du også klar på at gå sommeren imøde, så smut lige ind og se om der ikke skulle være lidt nyheder der mangler i din makeup pung. Min pung blev i hvert fald lidt lettere forleden dag 🙂

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

