Brug de ting du have glemt i dit kit

Er lige kommet hjem fra job og har forelsket mig i lidt nye produkter som jeg egentlig har haft liggende i mit kit længe, men har blot glemt dem lidt. Men da jeg så skulle arbejde med en del highlight på huden idag bestemte jeg mig for at jeg ikke måtte bruge det sædvanlige.

Brugte derfor MAC´s lustre drops som min highlighter på huden som blev lagt på kindbenene, browbone, og på læbekanten. Den var så fin og lækker. Let i konsistensen, men intens i dens payoff. Den er nem at arbejde med og kan tages på med din foundation eller efter som en ekstra effekt til dit look.

En anden highlighter jeg brugte er den hvide fra Tromborgs creme øjenskygge palette som er en lidt tykkere konsistens. Den er super lækker at blende ind i øjets dybe inderkrog, så der kommer en mere cremede og levende fokus til dette område. De andre farver i paletten er også super lækre at bruge her over sommeren som et cremede look til et cool aften outfit.

Jeg brugte min cremeblush fra Bobbi Brown, som jeg egentlig altid har elsket, men har haft glemt lidt på det sidste. Fik dog igen den følelse jeg altid har når jeg bruger den. Nemlig at det bare er et fantastisk produkt. Det giver en smuk friskhed til ansigtet og ligger sig så lækkert på kinderne. Jeg bruger ofte en pensel til at blende det ind med. Kan føle at jeg har tendens til at få pletter på kinderne når jeg bruger mine fingre lige til dette look.

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

