Er du sommerklar?

Sommeren er godt på vej og vi skal nu passe ekstra godt på vores hud. Her er 3 af mine yndlingsprodukter til at beskytte din hud og dit hår inden du går ud i solen.

1. Husk altid en dagcreme eller primer under din foundation med min. spf 15. Jeg selv bruger Bobbi Brown´s Spf 50. Jeg er super sart omkring min hud og bruger derfor gerne en høj faktor under min makeup. Trods den høje faktor ligger denne, face base fra Bobbi Brown, sig let og lækkert på huden uden at tynge under din makeup

.

2. Solbeskyttende spray til håret, så det ikke udtørrer i solen. Vi glemmer ofte alt om at beskytte vores hår når vi går ud i solen, så jeg vil blot minde jer om at håret også har brug for vores hjælp. Denne sommer er jeg faldet for Redkens Sun Color Screen spf 10, som lover at den som mange af deres andre sol beskyttende produkter indeholder maksimal UVA&UVB-beskyttelse samt plejende mango-olie og styrkende ceramider. Den beskytter både dit hår samt din hovedbund fra de kraftige stråler.

3. En lækker læbebalsam som fugter og plejer læberne så de kan bære de mange sommer glosser som man gerne vil have på nu hvor sommeren er på vej. Jeg bruger selv Bobbi Brown´s vidunderlige lipbalm spf 15, som ligger lækkert og cremet på læberne. Den virker med det samme den kommer på læberne uden trang til gentagende gange at skulle påførre den. Den holder en naturlig balance på læberne ved blot at påfører den et par gange om dagen.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

