Bobbi Brown – Foundation & Concealer

Idag lader vi os inspirere af Bobbi Browns 10 step guide til perfekt hud. Vi arbejder i de følgende par dage med hendes teori omkring correctors, concealers og foundation.

Vi bruger bla. hendes Foundation Sticks som har en let cremet konsistens med en medium/let dække evne. Den kan bruges af stort set alle hudtyper enten i hele ansigtet eller blot i de områder hvor man synes der er behov for noget dækkeevne.

Bobbi Brown har også lavet en super sej palette hvori der både er forundationsticks, correctors og concealers i en samlet udgave. De kalder den “can’t-live-without palette” og som arbejdende artist kan jeg kun sige mig enig i denne udtalelse. På den ene side har den 11 correctors som er fantastiske til mørke rander og 14 concealers som både kan bruges til at afhjælpe rander, pigment nuancer eller urenheder.  På den anden side har den deres 20 foundationsticks som kan mixes og matches til den pågældende opgave.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Bobbi Brown – Foundation & Concealer

  1. Rikke says:

    Wow!! Hvordan får jeg mon fat i den?? Er vild med Bobbi Browns produkter og denne skønhed må jeg simpelthen have fingrene i…

  2. miaristorp says:

    Den kan købes i Bobbi Brown i Magasin ellers har de den i hvert fald i Bobbi Brown i udlandet 🙂

  3. Rikke says:

    Ok – ja, jeg synes ikke jeg kan finde eller har set den her hjemme! Du kender vel ikke en hjemmeside, hvor den kan bestilles hjem??

Leave a Reply

