Paris AW2012

Så er Paris Fashionweek AW2012 skudt i gang. Vi er ved at have fulgt med rigtig mange shows denne sæson og slutter nu af med Paris, som jeg synes er en af de mest spændende. Paris FW har noget specielt over sig og det er også her de store designere holder til.

Jeg er faldet over Balenciaga og Lanvin, jeg er vild med tøjet i begge og håret og makeuppen er super sejt.. Vi har i meget lang tid set midterskildning, hvilket har været fantastisk, meeen jeg synes også det er godt med noget veksling! Jeg er vild med Lanvin’s tykke eyeliner og jeg kan ret godt lide den tunge sideskildning som både Lanvin og Balenciaga kører og som gør looket mere boy’ish men på en klassisk, lækker måde..

Her – Caroline Brasch Nielsen som går Balenciaga.

Caroline har været Balenciagas ansigt i deres FW2010 kampagne, hvor hollandske Mirte Maas også var med.

Her går smukke danske Josephine Skriver også for Balenciaga og mon ikke hun ender på en kampagne for Balenciaga ligesom Caroline…

Lanvin AW2012

Her er Josephine igen, hvor hun går for Lanvin.

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

