Tips og foundation favoritter!

Det kan være virkelig svært at finde den helt rigtige foundation og vi har selv testet stort set alle mærker på markedet. Det er nok lidt i perioder hvilken type man bedst kan lide. Det afhænger alt sammen af årstiden, vejret og hvordan homonerne i kroppen har det 🙂 Jeg har samlet mine klart favoritter lige for tiden:

Jeg er blevet helt vild med Maybellines nye Airfoam foundation! Den er super let på huden og har en let dækkeevne. Rigtig god hvis man ikke har så meget tid om morgenen og det helst skal gå lidt stærkt. Den ligger sig nemlig hurtigt naturligt på huden samtidig med at huden stadig føles frisk og fugtig. Hvis der er lidt ekstra der ind imellem skal dækkes vil jeg vælge at bruge en concealer på de enkelte steder.

En anden af mine favoritter er Bobbi Brown’s Natural Finish Long Wearing Foundation. En langtids-holdbar foundation som stadig har en naturlig dækkeevne. Den holder hele dagen og føles som en almindelig foundation uden at udtørre huden. Jeg kan godt finde på at kombinere den med Bobbi’s mineral pudder for lidt ekstra…

Mac har også deres Pro longwear foundation, som giver en fantastisk dækkeevne og holder hele dagen. Hvis man godt kan lide looket hvor alt er dækket er den rigtig god at bruge alene, men jeg elsker specielt at blande den sammen med MAC’s Face and Body foundation for at gøre den lidt lettere. Face and Body er en meget flydende og naturlig foundation som også giver masser af fugt lige som Maybellines Airfoam. Om sommeren synes jeg face and body er perfekt at bruge alene og så er den jo bare et kæmpe hit, fordi den også kan bruges på kroppen og har et skønt og naturligt finish!

This entry was posted in Inspiration, Make-up, products. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

