Messy up-does fra catwalken SS12 og AW12

Vi forsøger hele tiden at spå hvad der bliver det næste..

Til modeugen i Milano i september lavede Dolce and Gabbana dette smukke hår til deres summer 2012 kollektion. Jeg tror især dette look bliver et hit denne sommer. Når de bløde beachkrøller skal samles er det jo altid lækkert med en “messy up-do”.

Basen for opsætningen er at det er struktur/krøl i håret, så det bliver en løs, tilfældig opsætning. 

Til naturkrøllet hår ville jeg anbefale Oribe, Curl by definition til at give shine og samling og Aprés Beach til at skabe det tilfældige lækre struktur. Vi bruger Oribe når vi er på job og produkterne gør at håret holder hele dagen, samtidig med at vi stadig kan arbejde med håret uden det falder sammen. 
Til de, som har helt glat hår vil jeg anbefale Gel serum, igen fra Oribe. Dette vidunderprodukt skaber fylde, men på en lækker bevægelig og shiny måde. Derefter vil jeg lave bløde lækre fald i håret med enten glatte- eller krøllejern. Igen vil jeg bruge Beach Aprés som afsluttende til at lave det tilfældige struktur.
I denne sæson AW2012, lavede Marchesa også smukt hår med masser af struktur og jeg synes håret er vildt lækkert til de luksuriøse, smukke kjoler de laver.
… Også her til Vera Wang’s shows er der inpiration til en lækker og nem “messy up-do”. Så det er bare i gang med at være kreativ med håret til sommer og heldigvis på en super nem måde 🙂
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

