fridays test…

I går havde vi to tests. Vi har nu kun tre uger tilbage og Nicci ville gerne se, hvor langt vi er nået. Derfor skulle vi lave to looks, der indebar perfekte læber og perfekt blending af øjenskygge.
Jeg har i dag modtaget mit MAC pro card, så jeg kan få 20% i DK og 35% i udlandet. Så nu er det shop amok. Jeg har valgt at købe et kit gennem skolen. Det indebærer bl.a. 14 af Niccis egne designede pensler, som vi også arbejder med til daglig. De er ligesom basis pensler og med dem kan man lave alt, men som den nørd man er, kommer man helt sikkert til at købe flere…
This entry was posted in Student Blog. Bookmark the permalink.

2 Responses to fridays test…

  1. Rikke says:

    Wow – hvorfor har jeg ikke opdaget din blog lidt før!! Super spænende, specielt fordi jeg går og venter på det bliver sommer så jeg selv kan komme i gang med uddannelsen! 🙂

    Disse pro cards – hvordan ansøger man om det og hvad er kravene?! Jeg er selv beauty blogger og ved at mange amerikanske beauty bloggers får dem, men mon vi danske også kan? Om ikke andet kan jeg måske få et når jeg snart bliver uddannet! 🙂

    Glæder mig til at læse meget mere på din spænende blog! 🙂

  2. miaristorp says:

    Hej Rikke. Tak for dine ord 🙂 Dejligt at du er vild med vores blog!!
    Når man starter på vores makeup artist uddannelse http://www.unitedmakeupacademy.com får man som del af uddannelsen både MAC og Bobbi Brown pro cards. Med disse kort kan man få 20% discount i DK og op til 40% i andre lande. Men jeg ved med sikkerhed at når du er uddannet som makeup artist kan du i hvert fald ansøge om procard hos MAC.
    Jeg vil kigge lidt på din blog. Altid spændende med nyt inspiration 🙂

Leave a Reply

